Bio med David, Filip och Vilma!

Hemma från dagens rolighet? Ja med iaf hemma från bion nu, jag tyckte själv filmen vi såg var kanon bra! Jätte rolig också. Från Davids sida var den sådär.. Men lyssna på mig ist!
Vi tog bussen in vid fem och var i stan typ halv, då stack vi till donken och åt en snabbis, har tyvärr ingen bild på det
;(, seda var det typ rusning för att hämta ut biljetterna vid sex, vi var fram på pricken och hämtade ut biljetterna!
Jag och Vilma delade på en Hollywood meny då man fick 2 stora drickor och en stor popcorn, det blev massa popcorn över :S Dagen var perfect! ;D
David, Filip och Vilma är ready for the cinema! :D
Fina David och jag med mitt röda öga ;)
The hangover part II, Helt klart sevärd! 5 <3 av 5 <3!
Nu ska jag hitta på något hejdå// Jessica

Kommentarer
Postat av: Klara Berg

Hej, jag tycker filmen är jätte bra. Såg den här om dagen!

Är du och någon kille ihop? han David skulle nog passa dig ;D Kramar klara. Glöm inte att kolla min blogg!

2011-06-16 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0