Godmorgon godmorgon.....

Hör fåglar sjunga glatt godmorgon, godm..

Oj hej goddag godmorgon allesammans!
Nyss tog jag eyy morgon dopp i badkaret, väldigt skönt 8)
Sedan kom Sebbe och lämnade mig 2 julklappar ja ni förstår att jag inte kunde vänta så jag öppnade dem x'd
OBS! inga bra bilder :S

Nagelfix.
Haha och jag :S


Läppglans.


Tack så jätte mkt Sebbe <3


Denna stickade tröja köpte jag igår halva priset på Bikbok bara 150 :-
(:


Mamma fixade naglar där borta, fina blev dom.
Men dom bara målade mina gratis haha x'd
Man ser dom på bilderna med julklapparna.
Men nu måste jag fixa mig pappi kommer strax.

Ha en bra dag!
//Jessica

Kommentarer
Postat av: tantiiizzzhh xd

Nice tröja. ^^

2010-12-23 @ 10:53:27
URL: http://mathildast.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0