Sova över!

Hejsan hoppsan kära läsare!

Framför datorn sitter Vimz. Jesse och jag ska idag sova över.
Vi hade tänkt titta på film men jag är inte så säker på om det blir något efter det är så sent nu.

MYGGORNA ATTAKERAR OSS!!! Så bör det stå i tidningen. Hahaha!

Idag har vi varit på valpkurs med Texas. Det var kul men vi gick lite på övertid...
I slutet på teorin började det bli ganske långtråkigt men intressant. Det är inte kul oh sitta och höra en tjej prata om hundar i 1 och en halv timma... Jag blev VRÅLHUNGRIG!!
När valpkursen var klar träffade jag en gamal fritids"lärare" som heter Bia. Det var jätte länge sen jag träffade henne.

Sen har vi varit hemma hos mig och ätit + hämtat kläder och grejor.

Men nu är jag sugen på popcorn. Jag tror vi ska gå och poppa lite.

Hej då Vimz♥    ....    Jessica♥

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0