Asså jag bloggar aldrig!!

Ja vad ska jag börja skriva?? Jag har inte bloggat på as länge men seriöst jag kollar as många bloggar och så bloggar jag på en annan blogg också. Så det har inte blivit av att jag har bloggat nått här:(
Men midsommaren har väll varit bra inte direkt midsommar firande om jag ska säga så det blev mest midsommar mat:D Fast idag blev vi rätt trötta på det så vi drog in och köpte kina mat yumme!
Och en till sak över att jag inte har bloggat är.......vi har varit hos pappa ett tag och där funkar inte internet så bra:S
Gud vad  jag längtar tills det blir riktigt varmt i vattnet jag vill så jävla järna ta första doppet snart! Har ni gjort det?
Pool blir ju inte samma sak fast  om man har en sån som  
Mathilda då är det bra!!!
Vårat vatten var inte bra igår när vi testade vattnet  med en sån där test sticka som vi aldrig gjort förut:S vi har bara lagt i klor ibland:S Fast jag pallar inte hålla på med vatnet:O   
Kanske testar att bada iden imörrn:D Det var nån som sa att deras son hade blivit as sjuk av nått konstigt med vattnet kanske inte vågar hoppa i:S
Fast tänk dig i sjön då? Där borde det vara värre. Där renas det ju aldrig:S


(Gammal bild elr bara 2 helger sen)

Imorgon börjar valpkursen med Texas:D:D:D:D
Inan det ska jag kanske vara med
Math(tant) Hoppas.
Sen drar vi nog till pappa igen men nu är det ju sommar kanske inte bloggar på ett tag fast ska försöka slänga in ett
inlägg ibland kära läsare om det är någon som läser(L)


NATTI NATTI
//Jessica<333

Kommentarer
Postat av: Tantään ^^

Vilken blogg!? :O

2010-06-28 @ 12:41:44
URL: http://mathildastigeback.blogg.se/
Postat av: Agnes

Samma fråga från mig :O

2010-06-28 @ 16:08:19
URL: http://agnesfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0