Godis? till Rasmus+ ett hjärta:D

Haha jag gav just rasmus min blogg adress vill du bli läskad godis råtta?






Rasmus detta är godis:D

Detta sitter jag och tjockar mig med xD
När jag kom hem från skolan tänkte jag jaha mamma har köpt lite godis 29 kr men det var fett mycket
det var extrapris hehe ;P


Namm namm shit vad snygg jag är då (Noot)



Men detta var till dig Rasmus, inte så långt men du blev läskad haha;P
Men nu ska jag typ äta mamma lagar mat sen ska dra till staaaan och köpa en regn jacka till min bäbishh;P
Mamma sa precis ät inte mer godis man tappar mat lusten haha det har jag redan -.-

sany0774
Bäbissh bild xP

Ohh just det titta vad jag fick av Vilma idag :D


Naww love you<3

men nu ska jag värkligen gå ist för att trötta ut er baii baii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0