Hel sjuk statistik!!!

Godkväll!
Shit vilken statistik alltså 64 st aboow!:D I like
men sen så läste jag nyss på aftonbladet läs detta:

I dag, torsdag, ska en kvinna i USA avrättas. Hennes fall har väckt starka reaktioner, uppger Ekot.

Teresa Lewis, en 41-årig tvåbarnsmamma, fälldes 2002 för att ha anlitat två män som sköt ihjäl hennes make och vuxna styvson. Syftet var, enligt domen, att få ut pengar på livförsäkringen.

Sedan dess har hon suttit på kvinnofängelset i Troy i Virginia. I kväll ska hon avrättas med en dödande giftspruta.

Shit vad läskigt att veta att man ska dö:S

Men nu ska jag svara på ett viktigt sms.
Sen imorogn ska jag och vilma på stan och efter det ta bussen till mina älskade kompisar i Lundby:D

Men peace out!//Jesse


Kommentarer
Postat av: Agnesa

Alla vet ju att man ska dö, men alla kanske inte vet när;)

2010-09-24 @ 19:52:24
URL: http://agnesfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0