Hola

Godmorgon! Kära läsare.
IGår var det ju badminton och det var väl kul!:D
Men jag ska fundera på om  jag ska fortsätta för jag har typ fått plats på en teater på fritiden så jag kanske ska satsa på den ist för jag vill ju bli skådespelare(YY'
Språkvalet igår var väl helt okej det bästa var frallan i caffet haha;P
Nu sitter jag h'r helt ny dushad och smörjer in mig på body butter en spa produkt från partylite den luktar så Fu*c*ng gott!
jag ska försöka hitta adaptern till datorn sen så jag kan ladda in bilder:D
Men nu väntar jag på Vilma som ska komma in trampandes här hemma.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer det är ju kul å skriva hehe. Ähh ni får en bild här nere sen ska jag sluta trötta ut er:D Jah ani får tyvärr ingen bild varje gång så står det sidan kan inte visas *Grrrrrr*

Men Baii//Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0