Käken:S

Hej skolan var väll sådär.
Sen var jag med tant det var nice sen gick jag ut med några det ägde.
Måste bara berätta att när jag skulle gapa förut låste min käke sig det gjorde det förut med asså det är skkit läskigt jag kan typ inte öppna munnen mer än 1-2 cm.
Men iaf mamma rinde till sjukvårds rådgivningen och dom sa att vi typ skulle ringa vårdcentralen imorgon jag kanske typ får gå och träna käken elr nått.
Imorgon blir det badminton det kommer äga!:D
Men jag lovar jag ska försöka blogga minst en gång per dag...
För jag tkr själv det är tråkigt när ingen uppdateraar på sin blogg hehe jag vet.
Men det kanek inte är nån som läser elr?!

Imorgon blir det språkval det kommer äga I swear inte direkt språket det är inte så kul men en annan sak....
Men nu måste jag fixa väskan ta bort sminket och borsta tänderna.

Hejdå puss(LL'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0