Kvällens bravader

Ja hallå där jag krev nyss ett inlägg som jagf hade tänkt ut i hundra procent men det försvan så nu tänker jag skriva om det banne mig annars blir det ju inget alls.
Men dagen var det skola sen efter skolan var jag med Vilma vi spelade typ Sims hehe.bl
Sen drog vi till Janne, där var Wille och Sebbe vi typ spelade Buzz m.m
Det var väl nice.
Sen så kom bell, mathilda och sara och frågade om vi ville med ut men vi orkade inte -.-
Sen ringde telefonen och det var mathilda skoog som ´sa att vi skulle gå ut så då gick vi typ många ut vi körde dunken och polis och tjuv.
Det var väl skoj.
Men Tant måste bara fråga om vi kan vara någon dag?! Du måste hjälpa mig med en lite höstigare design ;D
Nu måste jag kolla klart bloggar.
Men just nu sitter jag här och lyssnar på efterlyst i bakrunden:D
Ahh men nu ska jag göra detta som mathilda tkr är onödigt haha;P
Först kolla klart bloggar sen gå på toa sen borsta tänderna, efter det ta en mugg oboy vilket vackert väder oboy haha sen kolla tv i sängen xD

Mathilda Skoog


Sebbe <3



Janne xD


Min sötis Vilma <3


Några av dom som var ute ikväll.
Imorgon blire Badminton:D
Hoppas ni kunde läsa vad det stod jag orkade inte kolla om jag hade skrivit rätt jag skrev väldigt snabbt det kan tex bli så här .. Hrrj va d gllr du  =  hahah


Men baii baii <3

Kommentarer
Postat av: Ceppe

Haha varje bild på janne ser han ut som han har sett ett monster ;P

2010-09-16 @ 06:48:40
Postat av: Tantään'

Klaaart vi måste vara! :D <3

2010-09-16 @ 17:13:54
URL: http://mathildastigeback.blogg.se/
Postat av: Agnesa

Bilderna på Janne var ju coolast! Haha! Jättefint:)

2010-09-24 @ 22:11:07
URL: http://agnesfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0