Morgonen

Vet  inte riktigt vad jag skulle blogga om denna regninga morgon:S
Men min morgon började med att vaknade typ 9 väldigt skönt att vakna tidigt så man hinner med mycket, på sommarlovet var det ju katastof man vaknade typ 2 inget hanns med.
Sen gick jag upp och satte på tvn: Tittade en stund hängde tvätt m.m
men nu tjatar mamma på mig att jag ska ut med min hund ^^
sen har jag ju tittat en del bloggar jag tittade Bells blogg och hon hade bloggat om joel kinnman fett snygg jue!




snart ska jag ut med denna snygging fast han vägrar
säkert att gå ut i detta väder:S(ingnonera min morgon rock och mig)



Nu måste jag fixa mig sammtidigt som jag pratar med Rasmus //Bye Jessica♥

Kommentarer
Postat av: BELL

Ja visst är han!! Sååå snygg!! :D <3

2010-09-12 @ 21:35:42
URL: http://jagbellduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0