skolfoton

Hejsan alla!
Jag har ju inte bloggat någting på helgerna, men det är för att internet funkar som bajs där alltså!
Men jag kan ju iaf berätta lite i lördags så bastade vi jag blev faktist ganska svett:D
Idag har jag faktist nästan bara suttit vid datorn visst ä jag rolig?:O
haha sen har mamma röstat jag följde med vi behöver typ bara gå 20 meter:D
Nu sitter jag här och undrar vad jag ska skriva jo föresten shit vilken statistik jag har haft hahaha 17 mitt rekord haha;P  nice va??
Imorgon tror jag att jag ska vara med Mathilda skoog för vi ska ju till teatern tsm  :D

Jag kan utöka inlägget med lite bilder:D
'
Skolfoto:D







Snyggingen där <3




Men nu ska jag kolla tv baii baii<33

Kommentarer
Postat av: Vilma<333

Guuud, vad söt du är! <3

2010-09-23 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0