Svar på några frågor

Postat av: Jennipher
Hej hej, fin blogg! Har några frågor..:)

1. Vilken klass går du i?
2. Lägg upp en bild på en snygg kille
3. Har du kille?
4. Läs gärna min blogg!:)

Kram

Hej jennipher!
1. Jag går i 7an på lillånsskola!
2. Okej
3. Nix det har jag inte:(
4.skicka länk!
----------------------------------------------
Postat av: Anonym
Hur är din drömkille?

Hej anonym,
Min drömkille är skulle vara, en jag alltid kan snacka med, som en bästavän också, och kan skita i vad andra tycker om förhållandet, han ska väl även våga visa det liksom för sina kompisar.han ska såklart vara snäll, omtänksam och höra av sig, Ett plus är ju att han är romantisk och utseendet och magrutor:$
(detta är ABSOLUT INGA MÅSTEN!!!!)
-----------------------------------------------------
Postat av: Ebba
Hur kan du vara så snäll och rolig en sak till och hur så underbar som hälst<3

Världens bästa Ebba! Jag jobbar på det! Haha, pussssss<3
----------------------------------------------------

Postat av: Anonym
1.vad gör du på fritiden?
2. Vad skulle du vilja uppdatera på din blogg?
3. Vad önskar du dig i julklapp?
4. Vilken är din favorit efterrätt?
5. Kan du inte lägga upp outfits?:)

Hej anonym!
1. Jag gör inget speciellt just nu, är med kompisar och chillar
2. Helt klart en ny design
3.ganska mke, jag önskar ju mig snö, haha och pengar, och en till sak,...
4.jordgubbs paj
5. Kan försöka:)

Tack för alla frågor!!:)

Här kommer bilden på den snygga killen, Oscar<3!
Justin bieber,
Martin granetoft
är också snyggingar!<3



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den där bilden har jag tagit<33333333333333

2011-12-05 @ 17:19:51
Postat av: Mathilda

Den där bilden har jag tagit<33333333333333

2011-12-05 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0