4 läsare?!

Godkväll, har inte haft datorn på hela dagen. På grund utav har legat Magsjuk från elva tills nu.
Men nu är jag ganska pigg, pratar med John-Erik, Robban och Filip på Skype.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Och juste ni ser säkert rubriken och fattar men iaf, om bara jag har 4:a läsare inte okej :( så vet jag inte om det är nån ide att fortsätta blogga? Men jätte kul att du läser den iaf.

Jadu... vet inte mer vad jag ska skriva, har ju inte gjort mycket idag, mer än att tittat på tv.


Texas har precis badat vilket han hatar.



Ha en trevlig kväll!

Kramar, Jessica <3

Kunde inte åka till pappi idag :'( gud vad jag saknar honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0