Blogga igen???

Jaha.. Nu sitter jag här igen, på grund utav att jag faktist har saknat bloggen lite och lite tjat. :S
Men iaf jag var på Gustavsvik förut med Vilma väldigt kul!
Sen var jag på gården också, var med Vilma, Mathilda, och emma. Det var jätte dött där :(
Men men.. Nu sitter jag och kollar på Lets dance, Pratar med Filip och John-Erik på skype, och spelar habbo och bloggar, hahah.
Det har hänt mycket saker sen sist typ en ny katt, haha men orkar inte berätta allt nu, vi börjar om vettja.
Men snart blir det väl tråkigt att läsa all text så slänger in lite bilder.

En bild på kissen ''Kurre'' fast han blir ju också kallad ''missan'' som alla andra katter.



En dålig bild på Gustavsvik bandet ;) Matchade alla kläder idag (y)


haha ögat blir alltid lite snett -.^



Orkar inte rotera den ;P


Imorgon blir det Lek o bus ;)

Ska bara säga en sak till förvänta inte er att jag kommer att orka lägga in 10 inlägg om dan haha
kanske blir ett, och på helgerna så får vi se hur det blir, har som sagt dåligt internet. Hos min underbara
älskade far! :S

Ha en trevlig kväll, Kram //Jessica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0