Godmorgon!

Hejsan allihopa, Vilma här igen.

Jag hade tänkt och berätta lite om vad jag ska göra idag.
Först ska jag städa mitt rum, men det är inte så jätte stökigt.
Sen så ska jag vara med Jessica och vi kanske går och spelar minigolf sen eller något liknade.
Och sen ikväll, ska jag, Jessica, David, Jacob och Filip gå på bio, som Jessica skrev i förra inlägget.
Jag hoppas på att det blir fint väder idag så man slipper gå runt i varma kläder.

Jag älskar bara sommaren men inte när det är så trist väder som det har varit här dom senaste dagarna.
Det regnar och blåser och det blir aldrig dom där 25 graderna som man går och väntar på.
Jag undrar när värmen kommer tillbaka....

Nu tänkte jag vissa er nårgra fina sommarkläder som jag vill ha:

Blus från H&M 149:-


Jeansjacka från Gina Tricot REA 199:-

Shorts Beige
Shorts från Lindex 199:-


Ha det bra så länge!

Kram Vilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0