Hej o God kväll!

Hej, jag vill bara be om ursäkt för förra inlägget.
Det blev lite konstigt för jag gjorde det på mobilen.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Justin Bieber.

Jag har varit på 70 årskalas för morfar som fyllde i Torsdags.
Det var kul och lite ovaligt än vi brukar ha våra kalas.
Vi åt och lekte massor av lekar som dom vuxna leke när dom var små och dom var också.
Jag tror alla hade roligt.

Sen så gick vi upp till mina kusiner för dom bor väldigt nära och spelade lite kort.
Det var roligt. Men nu är jag väldigt trött och tror jag ska hoppa i säng snart.
Jag kanske tittar klart på det lilla jag har kvar av filmen Avatar som jag tittade på igår men orkade inte se kriget.
Hoho, har alla sett Avatar??
Om ni inte har det, fast det tror jag... Men ni måste se den.
Den är så himla bra. Gud alltså, att leva som dom skulle jag vilja.
Den miljön som dom har, så fin och levande.
Okej, lite konstiga ord men den är super bra.




God natt, Vilma


Ps: Det är inte första gången jag ser den snarare 71!
Haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0