Pappi <3

Halloj, Jag vaknade precis. Jag är hos pappa nu internet funkar inte så bra här men idag var det bättre än vanligt så jag passar på att blogga. Tyvärr glömde jag kameran hemma ;( Men men jag har iaf kollat på några filmer med Amanda och Carro från stockholm. Vi kollade på Saw 7, the last exorcism och Scream 4.  Alla var ganska bra.
Jag har också hjälpt pappa att klippa gräset på järdet, mellan alla gran plantor ;)
När vi var klara fick jag prova köra bil :O Wohoo vad kul det var! Man hörde han säga ''jätte bra'', kommer du ihåg hur man bromsade? In med kopplingen och sen broms'' Jätte bra'' Duktig'' HAHA ;)
Nu ska jag nog hjälpa han med mer plantor på järdet, (Han håller på att sätta skog) Eller neehhh ska kolla på NEver say never igen ;D
Hejdå //Jessica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0