Sommarlov

Sommarlov, fy vad skönt det är märkte imorse att det var jäv*igt tungt att gå upp tidigt, skulle till sjukhuset och ta lite prover.  Det gick bra! Nu sitter jag här och ska försöka redigera en bild, det går ju sådär kan jag säga..
Jag ska försöka lära mig göra designer.. Min är ju lite gammal. Menmen annars får Mathilda hjälpa mig!
Nu ringde precis Vilma så jag ska steka iordning något att äta sen traska dit.
Jag bjuder på ett familjefoto som jag snodde av Mathilda, hoppas det var okej.. För vi har nämligen en koodling och ett gräs hus.. Checka bloggen! :D
Ha det bra! Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Sara

Vrf bloggar ni om gräs är det fint

2011-06-15 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0