Svar.


KommentarTid
Klara Berg om Frågestund:
1.Gillar du tomat?
Nja jag tror jag skippar det :S
2.Har du ett småsyskon?
Nej men önskar att jag hade
3.har du djur?
Japp en hund och en katt.
4.Är du kär?
Aoo ;)
5.Hur gammal är du och Wilma?
Hon heter Vilma, Jag är tretton, Vilma fyller snart tretton
6.Gillar du Filip eller David?
Jupp
7.Gillar du min blogg ?
Vet ej, du har inte länkat sidan ;S
IP: 79.102.19.38
16 Juni, 22:39
Mathilda om Frågestund:
(Svara ärligt på denna)
Första gången du såg mig när du börja i våran klass,
när vi inte hade snackat eller någonting, vad tyckte du om mig då?
Det kmr jag faktist inte ihåg,
tänkte väl att du var ganska stor. Hehe kmr faktist inte ihåg ;)
Vad använder du för tandkrämsmärke?
Colgate, haha
Vilken klädaffär handlar du oftast ifrån?
Ehm,, ganska olika men kappahl tror jag... elr Gina
Vad brukar du tänka på när du ligger i sängen innan du somnar?
Killar och typ på morgon dagen..
Vilken är din favoritartist?
Justin Bieber tror ja,,,
Vilken tidning tycker du är bäst? (Alltså typ julia, frida, o.s.v.)
Jag läser faktist inte så många tidningar, isf typ skvaller haha..
Vilken är din favoritfärg?
Hmm vit kanske? Lila?
Vilket är ditt favoritcitat?
Hmm... Lev livet kanske?
Nej men denna tyckte jag var ganska
bra = Jag är inte singel men jag är
inte heller upptagen jag är bara reserverad för den
som förtjänar mig! Citat och citat, haha
Vem får du inspiration ifrån?
Jadu,, dig ;D
Vad har du för klädsmak?
Jadu, normal kanske?
Vad brukar du oftast baka?
Sockerkaka
Vem tycker du är roligast att vara med?
Asså vem gör du mest roliga saker med när du är med den?
Vilma tror jag.. Annars amanda ;)
Om du fick en miljon kronor att skänka
till olika välgörenhetsorganisationer,
vilka hade du skänkt till och hur mycket till varje?
Jag hade skänkt 300 tusen till
canser fonden, 600 tusen till
spädbarnsfonden, och resten till någon
som hjälper fattiga, vad heter det? ;S
Vem/vilka är dina förebilder?
Pappa och min bror Jocke, höhö
Vad gillar du mest med din mamma och pappa?
Att dom är mina föräldrar..
Vilken är din favoritsmiley?
;)

Vilken sida är du mest aktiv på? (Facebook, bdb, twitter, m.fl)
Är typ alltid online på facebook ;S
Vilka typer utav program gillar du att titta på?
Jadu ganska många ;S
Hur många kjolar äger du?
Noll, en kanske?
Vem har snyggast klädstil utav alla du känner?
Hmm,, Amanda Larsson kanske ;S Vilma? Mathilda?

Hoppas det räcker haha det där var väl runt 20 frågor! :D <3
Det räcker gott och väl, Puss <3
IP: 79.138.32.226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0