Veterinären+överraskning

Halloj, slänger in ett inlägg till! Grattis till mig va?! Åkte in till stan vid fem tog med Texas, för han skulle till veterinären. Han kliar sig i öronen, så han har något skit i dem typ skabb, Katten har också det, ja inte undra på dom sover tsm, leker tsm, bajsar tsm nej där gick gränsen men dom gör typ allt tillsammans. Men nu ska jag berätta en wonderful sak... Vilma min käre vän... Vilma hon ska blogga här då och då! Kul va?! Hoppas hon kan hjälpa till på helger och när jag är borta, fast hon är välkommen när som helst!! ;D Vilma sitter faktidt här just nu så nu ska jag inte sitta här och tråka ut henne. Nu ska vi hitta på något Seyyaa! <3
Missan<3Texas

On the buss!
Texas hälsar från veterinären!!
Min medarbetare/Assistent Vilma!! Och chefen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg, roligt med en gästloggerska!

2011-06-15 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0