Kalaset :D

Hejsan hoppsan nu kommer bilder från kalaset, måste bara säga ett stort TACK tför alla presenter jag fick! <3
Men det var av några kompisar dagen är ju imorgon igentligen :D
Men här kommer bilder.


Min tårta väntar på att ätas :D Ja jag vet att det står Jese och inte Jesse.




I väntan på gästerna...



Nemen där kommer ju 2 ;)


Lite andra gäster som inte var bjudna fick ändå komma in en stund och spela och fika.
Filip stannade lite längre än dom andra 2.


Nemen där kommer ju fin klädda Sebbe! :)


Ja då drar vi igång.
Först blev det buzz spelande.


Sen drog 2 av grabbarna och vi andra fikade :)

Har ingen bild på det.

Sedan spelade vi mitt idol spel som man svarar på musik frågor och sjungde.
Filip gick efter en stund, för han skulle spela Saxofon imorgon så skulle träna.



Sebbe sjunger.
Jag sjunger xd


Nu ska jag visa vad jag fick.
Vad kan detta vara?


Body butter, Tvål och 3 berlocker till mina berlock armband!
Av Vilma TACKTACKTACK! <3


Vad kan detta vara då? Jag fattde direkt har massa sånna. Men alltid lika bra att ha ;)

Ett bio kort.
Av Sebbe TACK! <3


Detta var inte svårt att lista ut xd


Pengar och ett fint kort ;)
Av Mathilda :D TACK! <3


Tyvärr kunde inte John-Erik komma på kalaset på grund utav att han var sjuk.
Men jag var över förut och lämnade lite saker och fick med ett paket hem ändå :D
Hm...


Fett coola tröjor, och ett halsband. TACK John-Erik och Mirna(Eriks mamma) jätte fint<3



Glömde visa halsbandet av vilma också :s

Men imorgon får vi se om jag bloggar annars blir det på söndag :D

Ha en trevlig kväll Kram/ Jessica<3

Bjuder på denna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0