One piece! :)

Men men iaf. Idag var det skola, inte kul men kul att träffa alla kompisar som man inte träffade under lovet.
Jag orkar inte skriva om skolan, det påminner bara om skiten iaf.
Vilma var sjuk idag Ussh vad det går mycket magsjuker :S
Var ute med John-erik och John förut vi sålde lite tandborstar till klassresan och drev lite med mamma, haha;P
nu sitter jag och kollar på tv och kollar på dom sjukt sköna ''One piece'' dräkterna som jag kallar dem, Funderar på om man skulle ha en sån? Men skulle jag då andvända den i skolan? har jag tänkt på annars blir det ju inte mycket använindning av den. Men dom är ju ganska dyra också vette fan om jag skulle få en sån av mamma.
Kids OnePiece Lusekofte (Navy)

Den tyckte jag var cool! Jaja den är på barn avdelningen men ville bara visa trycket:)

Kram/Jessica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0