Ebbissss idag igen!

Hallo, är hemma hos Ebba idag igen! Kommit hem från en rolig skoldag, det roligaste har nog varit att gått till coop, som ligger nära skolan. Vi handlade massa godis och dricka! Som vi ska ha imorgon Vi ska sova i skolan det ska bli as kul! Våran klass har hela skolan för oss själva! när vi kom ut från kassorna, så stog det folk från telenor, som målade ansiktsmålning, haha jag mathila, och Ebba nålade ett hjärta som det stog Philip brevid, han var en as snygg kille som lät som Eric saade! Jävligt snyggt! Jag och mathilda skrev även lado också! Jajja nu ska jag fajjjssboookaaa. Juste jag ska få en iphone på måndag!!!!!!!!!!!! Men hejdååå// jesssica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0