Nu ska jag sätta igång!

Hejsan hoppsan, nu ska jag sätta igång igen. Var precis inne och bloggade på Josefin och ebbas blogg, www.jebbs.devote.se . Nu har jag skaffat mig en systemkamera, så det kanske blir lite roligare att blogga! Jag ska försöka mig på en design, vilket jag inte är super på! Men just nu sitter jag hemma hos Ebba vid hennes iPad! Skit chill! Vi har kommit hem från en ganska okej skoldag för en stund sen. vi har hunnit äta chokladpudding och nu sitter vi framför skärmarna! Vi ska egentligen göra läxan... Men får se hur det blir med det!
Datorn har och varit lite krånglig på sistone så det har ju inte varit ett plus i bloggande, men men, nu funkar en igen. Nu ska jag leka vidare med ebbas iPad, kanske kommer in lite bilder senare. Puss hej// Jessica

Skickar in en bild på världens bästa enba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0